Not-to-do-liste er emnet for året første nyhedsbrev. Det indeholder tips og gode råd om at vælge fra, skære væk og droppe ting. Det er en af de vigtigste lederopgaver. Der skal ryddes ud, smides ud, hvis der skal være plads til alle de nye gode ideer, lederne får i 2018.

Gamle ideer svæver rundt

De gamle ideer svæver nemlig stadig rundt i organisationen, hvis andet ikke er sagt tydeligt. Og samvittighedsfulde og ansvarsbevidste medarbejdere husker på dem og spekulerer på, hvornår der skal blive tid til at lave dem. Særligt når der også skal være tid til alt det nye. Ideerne formerer sig lige som plasticbøtter i køkkenskabene og skruer i redskabsskuret. Helt af sig selv. Så der skal sorteres – jævnligt. Lige nu er et godt tidspunkt.

Vær med sammen med de andre læseheste

Du er meget velkommen til at tilmelde dig mit nyhedsbrev, der udkommer 2-3 gange om året med konkrete redskaber, tips & tricks til især ledere, men medarbejdere er meget velkomne og kan sagtens bruge de konkrete redskaber i egen dagligdag. Nyhedsbrevet har en læsningsrate på 82 % og en klikrate på 9,50 %. Det er højt, har jeg hørt. Tak.

Læs nyhedsbrevet om not-to-do-listen

Læs flere nyhedsbreve her

Tilmeld dig nyhedsbrevet